Dag 13 Las Vegas

4 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag voor de eerste keer wakker geworden zonder het gepiep van een wekker. Ontbijt zat er niet meer in dus dan maar lekker lunchen. Voor vandaag hebben we een leuke dag gepland. Geen wandeling over de Strip van Las Vegas, geen geld verkwisten in het casino, en niet luieren aan het zwembad. Maar shop till you drop.

Rond half 1 parkeerde we de auto bij premium outlet centrum noord, en ja er is dus ook een zuid, maar daar later meer over. Vaste prik bij de premium outlet, die over al in Amerika gevestigd zijn, zijn Ralph Lauren en Tommy Hilfiger. Ik kan hier altijd naar hartelust mijn geld uitgeven. 2 uur later heb ik de eerste 2 tassen binnen. Jacqueline kan zich lekker uitleven bij GAP, het aantal tassen wordt nu wel vervelend, dus even een pit stop maken bij de auto. Met lege handen kunnen we ons beter concentreren. Nu is kleine Noah aan de beurt, voor hem willen we een leuke polo van Ralph Lauren halen, het moeilijke daaraan is dat er zoveel leuks is.

Snel op weg naar premium outlet zuid, deze heeft meer winkel aanbod en ziet er ook wat anders uit. Opnieuw worden onze handen met tassen gevuld, maar dan komt de honger klop, dus snel naar een leuk pannenkoeken huis om ons wat aan te sterken. Want de volgende de stop is de grootste shopping Mall van Vegas. Jacqueline wil graag wat halen bij Victoria Secret, ik vind dat helemaal niet erg alleen een playstation hoek voor wachtende echtgenoten zou in deze winkel niet mistaan. Zelf wil ik nog wat hebben van Abercrombie en Fitch, ook dat wordt geen probleem.

Het loopt tegen acht uur en onze voeten beginnen pijn te doen, dat herinnert ons aan het feit dat we nog geen schoenen hebben, dus weer in de auto naar premium outlet zuid, want daar hadden we wel wat leuks gezien eerder op de dag. Voor mij een paar schoenen van mijn goede vriend Ralph Lauren en voor Jacqueline het vijftigste paar Uggs :)

Na al dat shoppen rijden we rond 9 uur naar Hooters, een lieftallige dame in iets te korte kleding brengt ons naar onze tafel. Hooters is zeg maar een een sportbar met leuke dames als personeel. Hier nemen we altijd hetzelfde voorgerecht, gefrituurde gepaneerde augurk schijfjes. Erg lekker vinden we.

Eenmaal op de hotel kamer aangekomen bekijken we meteen onze aanwinsten. Allemaal erg mooi alleen nu nog mee terug krijgen in onze koffer, dat wordt nog puzzelen.