Dag 1 Rapid city

21 september 2013 - Rapid City, South Dakota, Verenigde Staten

Eindelijk was het vrijdagmorgen zover, onze vakantie naar Amerika gaat beginnen. Vanaf Amsterdam was het 9 uur vliegen naar Minneapolis, hier hadden we de overstap naar Rapid City. Deze vlucht van nog eens 2 uur was in een super klein toestel, vergelijkbaar met een stadsbus. Eenmaal aangekomen hebben we onze huurauto opgehaald, en net als vorig jaar kregen we weer een luxer en groter model mee dan we hadden besteld. De eerste stop was de Best Buy, hier hebben we een Amerikaanse TomTom gekocht. Daarna zijn we snel naar het hotel gegaan. Na een hapje eten in een jaren '50 diner zijn we nog even het zwembad ingedoken. 's Avonds hebben we alvast wat boodschappen ingekocht voor onze reis die morgen echt gaat beginnen.

Temperatuur: 23
Aantal km: 36

1. Toos:
    21 september 2013
    Fijn om te lezen dat de vliegreis goed verlopen is. Alles bij elkaar toch een hele zit. Geniet van je vakantie. Groetjes Toos
  2. Jan Pieter:
    22 september 2013
    Hoi dame en heer,

Weer naar dat verre Amerika ! Veel plezier en mooie momenten samen in dat wilde land daar !
  3. Ine:
    22 september 2013
    Hoi Frenk en Jacq, de vlucht is goed gegaan? Heel leuk om jullie weer te volgen, heel veel plezier samen X