Dag 4 Santa Barbara - Pismo Beach

24 april 2014 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Voor het eerst worden we niet door de wekker gewekt. Vandaag hebben we een rustige dag gepland en waar kan dat beter dan in het sfeervolle en warme Santa Barbara. Als we de gordijnen open slaan is het buiten al lekker zonnig. Ontbijt is vandaag inbegrepen en is goed verzorgd.

Na het ontbijt gaan we eerst even met de auto langs de garage. Gisteren avond brandde het lampje "change oil soon" ineens. Aangezien we nog dik twee weken verder moeten en ook in afgelegen gebieden gaan komen wil ik geen risico nemen.
Bij de garage worden we netjes ontvangen. De manager luistert naar ons verhaal en neemt contact op met de verhuurmaatschappij. Na wat gesteggel over de telefoon deelt hij ons mede dat hij alles kosteloos in orde gaat maken. Na een uur kunnen we onze vakantie weer voortzetten.

Rond het middag uur bezoeken we de haven van Santa Barbara. Hier wandelen we langs het strand en de plezierjacht haven. Op de pier eten we een ijsje, de smaak "Cotten candy" blijkt een lekkere keuze. Vandaag is het wederom lekker warm en factor 30 komt weer goed van pas. Rond twee uur houden we het voor gezien in Santa Barbara en rijden en in 2 uurtjes naar onze volgende bestemming Pismo Beach. Hier heeft Jacqueline een motel uitgekozen op steen worp afstand van het strand. Dit pittoreske dorpje is het start punt van de "Big Sur" oftewel de Pacific Coust Highway 1, welke we morgen gaan rijden.

S'avonds gaan we nog even shoppen in het nabij gelegen outlet center. Bij Ralph Lauren kopen we twee leuke jurkjes voor onze kleine meid. Gezond eten in Amerika wil nog wel eens een probleem zijn. We hebben echt goed gezocht in de omgeving maar helaas. Uiteindelijk toch maar even naar het restaurant met de grote gele M.

1. Leo Geerts:
    26 april 2014
    Leuke verhalen tot nu toe geniet ervan met z'n drietjes
    Ps
    Zet jullie auto een keer op de foto
  2. Ine:
    26 april 2014
    Lekker een rustig dagje, shoppen voor ons prinsesje, geniet samen
  3. Annemarie:
    27 april 2014
    Ik ben benieuwd naar de jurkjes hihi