Dag 8 reisdag

28 september 2013 - Loa, Utah, Verenigde Staten

Voor vandaag staat er een lange reis op de planning. In 8 uur tijd rijden we van de staat Idaho naar het dorpje Loa in utah. Tijdens deze reis passeren we onder andere de olympische stad Salt Lake City. Dit is een best grote stad met een autoweg erom heen van 2 keer 6 banen. Best indrukkendwekkend zoveel verkeer, al heeft Jacqueline ons hier veilig doorheen geloodst.  Rond zeven uur kwamen we aan in Loa, dit plaatsje ligt vlak voor Capitol Reef NP. Hier zouden we gaan slapen in een oud Farm House. Bij aankomst bleek het prachtig gelegen en de kamer was volledig in style ingericht. We hebben onze koffers gedropt en  zijn een pizza gaan halen, toen we terug kwamen was het al wat donkerder en heel het Farm House leuk ook wel een beetje op een spookhuis. Eenmal binnen bekeken we de kamer nog wat beter en het bleek niet al te proper te zijn, over dode vliegen, spinnen, niet schoon en een muizenval. Maar ach het is wel een landelijk huis dachten we, maar bij de laatste inspectie ronde voor het slapen vond ik ook nog overal muizenpoep.

Uiteraard waren we hier niet over te spreken en zijn we naar de eigenaar gereden in het verderop gelegen hotel. Hier hebben we ons probleem voorgelegd en hij snapte ons meteen en vond het zeer vervelend. Hij bood ons de grootste kamer aan in het hotel en was super aardig. We kregen gratis drinken en een extra verwarming. S'avonds heb ik nog een uurtje met de man zitten kletsen over de bezienswaardigheden. Ook was hij erg onder de indruk van mijn foto's. Tijdens het typen van het reisverslag viel ik  af en toe in slaap met het gevolg dat de ipad op mijn neus lande :) dus vandaar het verslag wat later.

1. Ine:
    28 september 2013
    Goed opgelost van de hotelier, veel reis plezier verder
  2. Toos:
    29 september 2013
    Leek me geen prettig vooruitzicht om in te slapen. Fijn dat het op deze manier opgelost kon worden. Ben ook benieuwd naar de foto's